Latest in B2B Digital
Growth accelerated by digital
B2B online is een groeiende markt. Voor B2B-bedrijven zijn de oriëntatiefase, het eerste klantcontact, en daarna service en kopen volledig opgeschoven naar online. In de zakelijke markt gelden enkele regels voor online marketing en sales die ook in de consumentenmarkt gelden. Maar er zijn ook zaken die heel anders liggen.
Door salestech maakt de B2B-verkoper steeds meer zijn handen vrij voor strategie. Assignement selling, een verkoopstrategie die focust op waarde en inzicht bieden aan klanten, wint bijvoorbeeld aan populariteit. En een goede platformkeuze is belangrijker dan ooit.
De sleutelvraag: hoe zet je technologie zo in dat je salesteam meer omzet draait? Hoe krijg je je bedrijf mee in een cultuur van experimenteren? En hoe helpt een digitale transformatie je je bussinessmodel aan te scherpen?
Kortom: meer dan genoeg reden voor een groot B2B-evenement. Op 15 mei in LantarenVenster in Rotterdam is het weer zo ver. Je mag expertsessies, cases en netwerkmomenten met vakgenoten tegemoet zien. Ben erbij en versnel je groei met de beste digitale inzichten.
#EmerceB2BDigital
25+ sprekers
Een dag vol talks, discussie panels en trend insights van experts en voorlopers in de branche.
Het nieuwste
Assignment selling, replatforming, digital transformation en meer.
300+ digitale beslissers in B2B
Ontmoet je vakgenoten en maak nieuwe connecties.
Sprekers
