Waarom je businessdoelstellingen zonder owned data steeds verder uit zicht raken

11:40
30
Presentation
Zaal 3
Jeroen de Graaf Ematters | RapidSugar

Data is het nieuwe goud – dat weten we inmiddels allemaal. Maar wat veel organisaties vergeten: zonder een heldere datastrategie blijft dat goud onbenut. Tijdens deze sessie neemt Jeroen de Graaf je mee achter de schermen van de wereld van owned en zero-party data.

Geen buzzwords, maar concrete inzichten over hoe je data strategisch inzet om jouw businessdoelstellingen wél te halen. Je komt erachter wat een datastrategie écht inhoudt – en waarom het veel meer is dan alleen techniek. Je ontdekt hoe data een gamechanger is voor interne processen én klantgerichte doelen zoals minder retouren, sterkere loyaliteit en een winstgevende D2C-aanpak.

Kortom: wil je weten hoe je data inzet als motor voor groei, klantgerichtheid en resultaat? Dan is deze sessie een must.

Koop tickets

Jeroen de Graaf

Jeroen de Graaf, inmiddels meer dan 20 jaar actief in de digitale wereld. In het verleden heeft Jeroen gewerkt voor o.a. Tom Tailor, Betty Barclay, Prenatal, V&D, Vomar supermarkten en sinds 2018 voor Ematters het Data en marketing automation bureau in Amsterdam. Aan de klant zijde heeft Jeroen de basis gelegd voor e-commerce strategie en de bij behorende customer journey implementatie (intern & extern).

Vandaag de dag is hij verantwoordelijk voor de strategische zaken die Ematters intern maar ook bij haar klanten maakt. Hiernaast is Jeroen gediplomeerd expert in non-verbale onbewuste communicatie of ook wel lichaamstaal.

Gelijktijdige Sessies