Verhoog je omzet met efficiëntere leadgeneratie dankzij personalisatie
Doorbreek dat performance plafond van je B2B-marketing met inzet van personalisatie. Personalisatie is toch alleen iets voor B2C-webshops met grote volumes? Dat is niet het geval. Juist in de B2B-wereld liggen er enorme kansen. Wanneer volumes kleiner zijn en de klantrelatie complexer is, is relevantie key.
In deze sessie nemen Corné Hoogendoorn van Yelflow en Rianne van Koot van Gio Coffee je mee in de wereld van slimme B2B-marketing. Ze laten zien hoe bewezen B2C-aanpakken succesvol zijn vertaald naar een B2B-context en hoe personalisatie het performance plafond van Gio Coffee doorbrak. Ze nemen je mee in de wereld van slimme leadgeneratie, klantgerichte communicatie en data gedreven keuzes. Je ontdekt hoe je met beperkte volumes toch slim kunt personaliseren, hoe je op een gestructureerde manier werkt aan meer relevantie en resultaat, en welke concrete use cases hebben geleid tot aantoonbare groei.
Deze sessie is voor B2B-marketeers die klaar zijn om hun strategie te vernieuwen en het maximale uit hun klantdata te halen. Laat je inspireren en neem praktische inzichten mee naar huis die je direct kunt toepassen.

Rianne van Koot
Rianne van Koot is een ervaren marketingprofessional en teamleider met een sterke focus op resultaat, groei en mensgericht leiderschap. Sinds november 2023 is ze werkzaam als Teamlead Marketing bij Gio Coffee, waar ze verantwoordelijk is voor het aansturen van het marketingteam en het realiseren van strategische doelstellingen op het gebied van merk, performance en loyaliteit.
Met ruim 15 jaar ervaring in online marketing – waaronder leidinggevende rollen bij Merkle Nederland en Oogst – heeft Rianne diepgaande kennis van social advertising en teamontwikkeling. Ze weet strategie en uitvoering effectief te verbinden, en blinkt uit in het begeleiden van teams naar structurele groei.
Haar kracht? Mensen in beweging krijgen, processen optimaliseren en marketing inzetten die écht iets oplevert. Buiten werktijd vind je haar op een festival, aan tafel met vrienden of in de Crossfit box voor een stevige workout.