De realiteit van marketing automation

14:20
30
Presentation
Zaal 1
Milou Hoogboom Company.info
Pieter van Ouwerkerk TIP Group

Marketing automation is inmiddels een standaard binnen B2B, maar hoe zet je de volgende stap? In deze interactieve paneldiscussie gaan ervaren marketeers, tech-experts en salesprofessionals in op de praktijk: van systeemmigraties en datakwesties tot de samenwerking met sales en de rol van AI.

Wat doe je met gefragmenteerde data? Wanneer bouw je zelf en wanneer koop je een oplossing? En hoe zorg je ervoor dat marketing automation écht impact heeft op de klantreis?

Verwacht een eerlijke discussie met concrete voorbeelden, lessons learned en praktische tips om jouw marketing automation strategie naar een hoger niveau te tillen.  

Koop tickets

Pieter van Ouwerkerk

Pieter is een ervaren B2B-marketingmanager met een bewezen track record in het transformeren van marketingafdelingen van doorgeefluik naar strategische groeipartner. In twee verschillende B2B-organisaties heeft hij deze transitie begeleid, waarbij hij niet alleen technische, maar vooral organisatorische en culturele uitdagingen heeft overwonnen. Zijn focus ligt op het vertalen van de mogelijkheden van nieuwe platforms naar concrete bedrijfsresultaten.

Gelijktijdige Sessies